Bestellen

1. Hoe bestel ik een artikel?

Om het shoppen in onze webshop makkelijk te maken, vindt u hier een korte uitleg: 
A. Kies een groep of subgroep. Kies daarna een product. U kunt het artikel in het Winkelmandje leggen en direct afrekenen.
B. Ga terug naar de overzichtpagina om verder te shoppen. 
C. Of volg de stappen in het Winkelmandje om af te rekenen. 

2. Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Nee, er is geen minimum vereist. Maar bij bestellingen onder de € 45,- rekenen wij € 6.75 verzendkosten.

3. Ik woon in het buitenland, kan ik dan wel online bestellen?

Dit is mogelijk. Informeer ons naar de mogelijkheden via info@gardenandhome4u.nl of bel 0031 (0) 653 80 1118

4. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging / factuur via e-mail.

5. Hoe weet ik dat mijn bestelling wordt verwerkt?

Indien u uw factuur heeft ontvangen wordt uw order verwerkt.

6. Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze is afgerond?

Als de bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. U kunt dan eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen met uw inloggegevens.

Levering

7. Worden er verzendkosten berekend?

Ja, er worden verzendkosten berekend wanneer uw order onder de € 45,- is. Deze verzendkosten bedragen dan € 6,75.

8. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van het artikel is afhankelijk van de voorraad. Wanneer uw bestelling bij ons voorradig is hanteren wij 2 regels.

  1. Voor een levering via de pakket dienst van DPD geldt: Vandaag voor 17:00 besteld, binnen 48 uur in huis!

  2. Voor een levering via de pallet dienst via onze vervoerder geldt: Vandaag voor 15:00 besteld, binnen 48 uur in huis!

9. Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Onze pakketten worden geleverd via DPD/post NL. 

10. Kan ik een afspraak maken voor de aflevering?

Dit is mogelijk als u bij de opmerking de gewenste datum invult. Wat belangrijk is om te weten is dat wij alleen leveren op werkdagen.

11. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dit is mogelijk. Kies in uw winkelmandje bij stap 2 om het vakje uit te vinken. Hier kunt u dan het juiste afleveradres invullen.

12. Hoe weet ik wat de status van de verzending van mijn bestelling is?

Wanneer uw bestelling klaar staat voor verzending, ontvangt u een e-mailbericht. Uw bestelling zal dan dezelfde of volgende werkdag verzonden worden. Daarnaast kunt u tijdens kantooruren contact opnemen via 0031 (0) 6 5380 1118

Betalen

13. Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn bestelling?

De factuur wordt via e-mail naar u verzonden op het moment dat uw bestelling is afgerond.

14. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling in Nederland betalen via iDeal, een bankoverboeking of via Onder Rembours. Als u buiten Nederland wilt betalen kan dat via een bank overboeking en/of via PayPal.

Betalen via iDeal:

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Deze betaalmethode is beschikbaar voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Via deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank.

Betalen via Bankoverboeking:

Bij een bankoverboeking/overschrijving maakt u zelf het geld over op onze bankrekening (en vult u zelf onze bankrekeningnummer en het bedrag in). Dit dient u pas te doen nadat u van ons een bevestigingsmail heeft ontvangen waar het totaalbedrag incl verzendkosten / kortingen in is verwerkt. Voor bankoverboekingen geldt dat wij geen transactiekosten berekenen. Gewoon internetbankieren valt ook onder bankoverboeking/overschrijving.


Betalen via PayPal:

PayPal is een online betaalservice waarmee u kunt betalen. U kunt betalen vanaf uw bank of giro, creditcard, of via het saldo van uw PayPalrekening. Nadat uw pakketje bij ons is ingepakt krijgt u een e-mail van ons met daarin een betaallink. Als u deze link aanklikt wordt u doorverwezen naar de PayPal betaalpagina. Zodra het geld via PayPal op onze rekening staat sturen wij het pakje weg.


Betalen via Onder Rembours:

Met Rembours weet u zeker dat u uw order ontvangt voordat u heeft betaald. Deze optie is mogelijk met orders tot € 2.000,-. U kunt uw orderstatus volgen via Track & Trace. Het maximale gewicht van een zending is 29,5 kg. Voor deze optie betaald u € 9.99.

15. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling wordt afgeschreven?


Bij een betaling via Ideal wordt het bedrag direct van uw bankrekening afgeschreven.

16. Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen in de webshop zijn in euro (€) en inclusief BTW.

GARDENANDHOME4U.NL

GARDENANDHOME4U.BE

GARDENANDHOME4U.CO

Loading...