Categorieën

Leveranciers

Keurmerk

Keurmerk Keurmerk

Overige vragen aan Garden and Home 4U

Mijn Account bij Garden and Home 4U

1. Is het mogelijk mijn account te bekijken en bewerken?

Ja dit is mogelijk. U moet eerst inloggen via de 'INLOGGEN' button in de bovenste groene balk. Als u succesvol bent ingelogd komt u in het hoofdmenu waar u al uw persoonlijke gegevens en bestellingen kunt beheren.

2. Hoe maak ik een account aan?

Gebruik hiervoor INLOGGEN op de webshop. U vindt deze in de bovenste groene balk. Ook kunt u zich registreren bij stap 1. in het winkelmandje.

3. Waarom moet ik een account aanmaken?

Garden and Home 4U heeft uw gegevens nodig om uw bestelling zo goed als mogelijk te kunnen verwerken. Na het aanmaken van uw account kunt u eenvoudig inloggen en uw account beheren.

4. Mijn naam/adres/e-mail adres is veranderd, moet ik dit doorgeven?

De eenvoudigste stap om dit aan te passen is inloggen op uw eigen persoonlijke account. Kies dan in het hoofdmenu voor 'mijn persoonlijke gegevens', hier kunt u al uw gegevens aanpassen. De verantwoordelijkheid voor de bezorging van uw bestelling op een oud adres ligt bij u zelf.

5. Ik ben mijn inlog gegevens / wachtwoord vergeten?

Klik op de knop Wachtwoord vergeten onder de knop INLOGGEN in de rechter bovenhoek. Vul in dit scherm uw e-mail adres in en klik op de Wachtwoord opvragen knop. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met uw inlog gegevens.

Kan ik de producten eerst zien voordat ik ze wil kopen?

NA TELEFONISCH OVERLEG MOGELIJK.

Garden and Home 4U

Koningin Wilhelminastraat 21

3931 CH Woudenberg

0031 {6} 5380 1118

Bestellen

1. Hoe bestel ik een artikel?

Om het shoppen in onze webshop makkelijk te maken, vindt u hier een korte uitleg: 
A. Kies een groep of subgroep. Kies daarna een product. U kunt het artikel in het Winkelmandje leggen en direct afrekenen.
B. Ga terug naar de overzichtpagina om verder te shoppen. 
C. Of volg de stappen in het Winkelmandje om af te rekenen. 

2. Is er een minimum bedrag vereist om een bestelling te plaatsen?

Nee, er is geen minimum vereist. Maar bij bestellingen onder de € 45,- rekenen wij € 6.75 verzendkosten.

3. Ik woon in het buitenland, kan ik dan wel online bestellen?

Dit is mogelijk. Informeer ons naar de mogelijkheden via info@gardenandhome4u.eu of bel 0031 (0) 6 53801118

4. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging / factuur via e-mail.

5. Hoe weet ik dat mijn bestelling wordt verwerkt?

Indien u uw factuur heeft ontvangen wordt uw order verwerkt.

6. Kan ik een artikel aan mijn bestelling toevoegen als deze is afgerond?

Als de bestelling is afgerond, is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. U kunt dan eenvoudig een nieuwe bestelling plaatsen met uw inloggegevens.

Overig

1. Wat zijn de openingstijden van de webshop?

De webshop is de gehele week 24/7 geopend. Telefonisch zijn we op werkdagen bereikbaar van 9 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0031 {6} 5380 1118

2. Is er een klantenkaart / spaarsysteem aanwezig in de webshop?

Ja deze is aanwezig. Via uw eigen account bij Garden and Home 4U kunt alle informatie over uw waardebonnen terug vinden.

3. Hoe lang heb ik garantie op een artikel?

Op alle onderdelen en accessoires is de garantie 12 maanden na aankoop. Levensmiddelen worden altijd geleverd met een ruime houdbaarheidsdatum van minimaal 5 maanden. Met betrekking tot onze verse producten gelden de wettelijke eisen die aan het product zijn toegeschreven qua houdbaarheid.

4. Hoe stel ik een vraag?

Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan contact met ons op via info@gardenandhome4u.eu of bel ons op 0031 (0) 6 5380 1118