Categorieën

Leveranciers

Keurmerk

Keurmerk Keurmerk

Retourneren

1. Kan ik mijn bestelling retourneren en/of ruilen?

Indien u binnen de bedenktijd van 14 dagen ingaande de dag na ontvangst van bestelling besluit af te zien van de bestelling of een gedeelte van de bestelling. U krijgt geen bedenktijd als u producten aanschaft die snel kunnen bederven zoals eten.

2. Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?

Als de bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk deze te annuleren. Zodra u de bestelling binnenkrijgt, kunt u deze in de shop onder uw eigen account aanmelden als retour.

3. Hoe zend ik een artikel en/of bestelling retour?

U dient een retourzending aan te melden in uw eigen account op deze website. Vervolgens selecteert u een bestelling. Rechtsonder vindt u een knop Retourzending. Wanneer u hier op klikt, krijgt u een formulier die u dient in te vullen om de retourzending compleet te maken.

4. Moet ik verzendkosten betalen bij het retourneren van mijn bestelling?

Nee, Garden and Home 4U stort het volledige aankoopbedrag en de verzendkosten terug op uw rekening.

5. Kan ik meerdere artikelen tegelijk retourneren?

Het is mogelijk een volledige bestelling of een gedeelte van de bestelling retour te sturen. Meerdere bestellingen is ook mogelijk, alleen dient u deze apart aan te melden. U krijgt voor iedere retourzending / bestelling een aparte bevestigingsmail. Graag deze uitdraaien en met de retour zending meesturen.

6. Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn nieuwe artikelen?

De nieuwe artikelen worden verstuurd op het moment dat de retour gezonden artikelen door ons worden ontvangen en goed gekeurd. We streven ernaar om retour zendingen binnen 10 werkdagen te behandelen en af te werken.

7. Ik heb een artikel retour gestuurd, wanneer ontvang ik mijn geld retour?

Zodra de retour gezonden artikelen door ons worden goedgekeurd en geaccepteerd, zal de retourbetaling in behandeling worden genomen. We streven ernaar retourbetalingen binnen 10 werkdagen te verwerken.

8. Waarvoor kan ik mijn artikel ruilen / retourneren?

U kunt het artikel ruilen voor een ander artikel of voor hetzelfde artikel. Daarnaast kunt u kiezen om het product volledig te retourneren en uw geld retour te ontvangen.

Klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kunt u doen per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (Garden and Home 4U) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencomissie (SGC).

De contactgegevens die u nodig heeft voor uw klachten zijn hieronder on het kopje 'Contact' te vinden.

Contact:

Garden and Home 4U

Handelend onder de naam Garden and Home 4U

 

Vestigings- & bezoekadres:

Koningin Wilhelminastraat 21

3931 CH Woudenberg

 

Telefoonnummer:0031 (0) 6 5380 1118 (lokaal tarief)

Telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen van 09:00 – 17:00

E-mailadres: info@gardenandhome4u.eu

KvK-nummer; 32081520

BTW-identificatienummer Nederland; NL172811119B01